BMW'nin ticari panel van'ı


Geçen ay Mercedes'in Kangoo platformu üzerinden yeni bir  panelvan üretiiğini görünce aklıma geldi yanlış bilmiyorsam şu an için BMW'nin bir panelvanı yok ve panelvan piyasası gittikçe büyüyor.
Yukarıdaki resimde Peugeot Partner Tepee Modelinin BMW'leştirilmişi var. Aslına bakılırsa bu resmi çok sevmedim zaten iki resim içinde çok fazla uğraşmadım sonuçta benim bu işten bir kazancım söz konusu değil. Ama Tepee benim favori araçlarımdan gerçi çok fazla rastlanmıyor sokaklarda ama yeterince büyük ve daha spor bir duruşu var. Ayrıca BMW için en çok Tepee uyarlamasının yakışacağını düşünüyorum. Tabi burdaki resimden daha güzel olur düşücemle birlikte.
Doblo platformu üzerine çizdiğim BMW uyarlaması. aslında bu resimde Doblo bir BMW X6 havasına girdi bence diğer resime göre gayet iyi ama daha güzel şeyler de çıkabilirdi aslında çok fazla BMW resmine bakmamamdan dolayı bu resimde de tam bir BMW'lilk yok ama en fazla emeği bu resime verdiim için bana en fazla BMW'ye benzeyen çizimin bu olduğu kanaati veriyor.
İşin özü piyasada BMW logolu bir panelvan olmaması beni bu çizimlere zorladı. Uyarlama araçlar benim daha çok ilgimi çekiyor çünkü bişeylerin değiştirlmesi bazı yerleriyle oynanması hem o modelde eksiklerin kapatılmasına ön ayak oluyor hemde araçların en sevdiğimiz yerleri kalırken yeni ve daha güzel bir araç ortaya çıkabiliyor.
Ben panelvan kullanıcısı olamama rağmen ticari araçlara karşı hiç sempatim yok değil. Umarım BMW'de gelecekte bu sınıfta ticari bir araç üretir ve bizlerinde gözü gönlü açılır.

0 yorum:

Yorum Gönder

Son Konular

More

son

Whats Hot

Featured Posts