Hayatta yaşanacak çok şey varsa git yaşa, başkalarına öğüt verme.

Resim yazısı ekle
Son günlerde Facebook'ta herkesin bir öğüdü var işte tam bu noktada bende ; "Hayatta yaşanacak çok şey varsa git yaşa, başkalarına öğüt verme." öğüdünü veriyorum. Herkes bişeylerin doğruluğu üzerine yazıyor paylaşıyor peki ama neden kendileri için bişey yapamıyolar. Aslında ben sosyal medyada paylaştığım herşeyde objektif ve bana yol gösterecek şeyleri paylaşıyorum bunun nedeni de beni belli rotaya soksunlar diye ama sanki paylaşımların çoğu eksikliklerin giderilmesinden değil işte ben burdaki durumdayım ve mutsuzum gibi bir alarmdan kaynaklanıyor gibi.
Resimden yola çıkarak kelebeğe imrenip uçuşunu izlemektense kendimiz için yürümeyi öğrenelim.

0 yorum:

Yorum Gönder

Son Konular

More

son

Whats Hot

Featured Posts