Facebook üzerine



Son zamanlarda facebook sanki eski havasında değil. Bunu anlamak da imkansız aslında facebook hisseleri düşüyor. Aynı zamanda facebook atak üstüne atak yaparak hareketliliği artırmaya çalışıyor ama insanlarda da hisselerin düşüşündeki gibi bir isteksizlik beliriyor. Üstelik hisse senetlerindeki düşüş Türkiyeyi ilgilendirmezken. Hele de Türk facebook kulanıcısını çok ilgilendiriyo denilemez. Belki de havaların kapalı gitmesinden kaynaklı bir bunalım.
Facebook'tan sıkılma ben de var olan bir durum bunun nedeni insanları tahlil etme alışkanlığım yani : insanların konuşmalarına göre nasıl biriyle konuştuğumuzu az çok anlarız ya işte bu durumun facebook'ta kim ne paylaşır nerelre  gider nasıl gider neler paylaşır bunlara bakıp bir insanın nasıl olduğunu tespit etmek. Bu sayede aslında hergün görüştüğüm insanların iç dünyalarını daha rahat anlayabiliyorum.  Bir süre bunu yaptıktan sonra bir yandan başkaları da benim iç dünyamı anlamasından korkar hale geldim ve daha öz ve anlaşılması daha komplike şeyler yazmaya başladım ama bunlarında hiç anlaşılamaması iyice canımı sıktı. Zaten başkalarının hayatı da bir süre sonra sarmıyor çünkü tespitler yapıldıktan sonra kim ne paylaşırsa paylaşsın bir orijinaliği kalmıyor hatta belli insanların palaşımlarını a engeleme ihtiyacı doğuyor.
tüm bu aynılıkların yanında gruplardaki paylaşımlar da son zamanlarda işime yarayan en önemli araçlar halien geldi. Eski okulla ilgili haberler not paylaşımı etkinlikler hep bu sayede haberimiz olunan şeyler. Yine de sürekli ayn ı şeyler paylaşılmaya devam ederse facebook awesome olmaktan çok uzaklaşacak yani öyle sürekli girdiğimiz sürekli güncelediğimiz bir siteden çok ara ara girip baktığımız işimize yaramayan şeyleri görmeye tahammül edemeyeceğimiz bir yer olacak gibi .
olacak gibi aslına bakılırsa bende oldu denilebilir eskiden güzel şeyleri başkaları görsün ilk ben paylaşayım diye paylaşırken şimdi resimleri depolamak için yükler durumdayım. Başkalarına ait sözleri resimleri de hani dolaba yapıştırılan resimler yazılar vardır ya motivasyon amaçlı aynen o amaçla kulanıyorum.
Son olarak facebook kesinlikle insanlara yeni bir heyecana yöneltmeli yoksa trendlik yolu hızla kapanacak gibi.

0 yorum:

Yorum Gönder

Son Konular

More

son

Whats Hot

Featured Posts